شرکت سامسونگ در سال 2019 با ایجاد تحولی در میان خانواده گلکسی A و M، اسمارتفون‌های جذابی را روانه بازار کرده که توانستند را دوچندان کنند. بخصوص اینکه این دو سری در درجه نخست برای بازار هند در نظر گرفته شدند.

 

حال که شاهد عرضه ده‌ها مدل از خانواده نسل جدید گلکسی A سامسونگ بودیم، این برند کره‌ای درصدد است تا مدل‌های جدیدی را به این خانواده بیافزاید. این سری به عنوان مدل‌های میان رده شناخته می‌شود و هفته‌های اخیر نیز شاهد رونمایی Galaxy A30s و Galaxy A50s با مشخصات ارتقایافته نسبت به مدل اصلی بودیم. 

طبق علائم تجاری اخیرا به ثبت رسیده سامسونگ که دو گوشی هوشمند Galaxy A71 و Galaxy A51 را دربرمی‌گیرد، به دنبال آن اطلاعات جدیدی درباره این دو اسمارتفون فاش شد. به گزارش وب سایت MySmartPrice ، گلکسی A51 با شماره مدل SM-A515 در دو مدل با حافظه ذخیره سازی 64 یا 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین قرار است در گزینه رنگی نقره‌ای ، مشکی و آبی به خواهد رسید.

سامسونگ به دنبال عرضه جانشینان گلکسی A70 و A50

در سوی دیگر گلکسی A71 با شماره مدل SM-A715 تنها با حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. در بحث گزینه رنگی نیز باید به آبی، مشکی، نقره‌ای، صورتی اشاره کرد. شرکت سامسونگ دو مدل Galaxy A50 و Galaxy A70 را در ماه فوریه معرفی کرده است. در این بین انتظار می‌رود جانشین این دو در فوریه سال 2020 معرفی خواهد شد. بنابراین نباید انتظار داشت که این شرکت در اواخر سال جاری به رونمایی از نسل جدید گلکسی A70 یا A50 بپردازد.

بهترین لپ تاپ های Windows Business 2019

البته در فوریه جانشین مدل‌های دیگری نظیر گلکسی A20 تا A90 معرفی خواهد شد. در هر صورت این اسمارتفون‌ها دارای سیستم عامل اندروید 10 کیو هستند و باید انتظارات بسیاری داشت.

منبع: sakhtafzarmag

 

 

 


آموزش در دنیای تکنولوژی galaxy ,سامسونگ ,گلکسی ,عرضه ,فوریه ,معرفی ,عرضه می‌شود ,گزینه رنگی ,معرفی خواهد ,گیگابایتی عرضه ,ذخیره سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان سفارش دیجیتال مارکتینگ فروشگاه ناجی ایرانی کافی نت آنلاین مرودشت؛ روبروی میرزاخانی کوچه شهید ایزدی موسسه دا (لرستانی های پایتخت) دانلود فیلم ورق شیروانی کرکره ای رنگی و گالوانیزه نیاز روز درج آگهی رایگان اجاره کالا