تهدیدات نرم افزارهای مخرب مدرن بدان معنی است که شما برای محافظت از اسناد و اطلاعات شخصی خود به حفاظت بهتری نیاز دارید

ویروس های رایانه ای تقریباً تا زمانی که رایانه ها داشته باشند وجود داشته اند ، اما این روزها تهدیدات بسیار و متنوع است. اکنون ، بدافزارهایی که باعث می شوند تبلیغات روی صفحه نمایش شما ظاهر شود ، کمترین نگرانی شما وجود ندارد: مجرمان نسبت به سرقت پول و اطلاعات شخصی شما جهنم دارند و آنها با روشهای همیشه پیچیده تری برای انجام درست همین کارها روبرو هستند.

 

برای مقابله با همه اینها ، نرم افزارهای امنیتی نیز تکامل یافته اند و اگرچه هنوز می توانید برنامه های آنتی ویروس خالص دریافت کنید ، اما سوئیت های امنیتی مطمئناً انتخاب بهتری برای همه در سال 2019 است.

مجموعه امنیتی در مقابل آنتی ویروس

مجموعه امنیتی گزینه های بسیار وسیع تری نسبت به آنتی ویروس های اساسی ارائه می دهد. این ممکن است شامل یک مدیر رمز عبور ، فایروال ، راه حل پشتیبان گیری و حتی یک سرویس VPN باشد. برخی از ارائه دهندگان برنامه های افزودنی مرورگر را به شما هشدار می دهند تا در مورد وب سایت های مخرب ، به شما اطلاع دهند در صورت موجود بودن به روزرسانی ها برای نگه داشتن برنامه ها و درایورهای خود از ابزارهای کنترل والدین برای کمک به ایمن نگه داشتن بچه ها به صورت آنلاین و مدیریت زمان صفحه نمایش.

 

حتی آنتی ویروس - نرم افزار اصلی که دستگاه شما را از آلوده شدن به بدافزار متوقف می کند - امروزه کارهای بیشتری انجام می دهد. حداقل باید از نرم افزارهای جاسوسی ، ویروس ها و سایر انواع بدافزارها وارد سیستم شما شود ، خیلی کمتر نصب خود را انجام می دهد و به آنها آسیب می رساند.

 

در قدیم ، نرم افزار آنتی ویروس پرونده ها را در برابر لیست شناخته شده نرم افزارهای مخرب بررسی می کند تا یک سرکش از یک پاک را شناسایی کند. اما اکنون ، بسیاری از شرکت ها از یادگیری هوش مصنوعی و ماشینی استفاده می کنند تا رفتار را کنترل کنند و تشخیص دهند چه چیزی درست به نظر نمی رسد. این بدان معنی است که تهدیدهایی که به پرونده ها وارد نمی شوند ، همچنان می توانند محافظت شوند ، مانند حمله به حافظه رایانه شما به درخواست های غیرمجاز برای استفاده از دوربین دستگاه شما.

 

محافظت از باج افزار یکی دیگر از ویژگی هایی است که باید به آن توجه کنید: این پرونده تا زمانی که باج را بپردازید از رمزگذاری و دسترسی غیرقابل دسترسی محافظت می کنید.

 

به عبارت ساده تر ، اگر فقط آنتی ویروس اساسی را در لپ تاپ و رایانه شخصی خود اجرا کرده اید ، باید دقیقاً بررسی کنید که چه مقدار محافظتی به شما می دهد و ارتقاء آن را به یک مجموعه کامل امنیتی که ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی بهتری را ارائه می دهد ، در نظر بگیرید.

تغییر شکل دادن به ژارگون امنیتی

مشکلی که در رابطه با نرم افزارهای امنیتی وجود دارد این است که تعداد زیادی مزاحم وجود دارد ما قبلاً به دنبال باج افزار بودیم ، اما فایروال یا VPN چیست؟ آیا نرم افزارهای جاسوسی همان آنتی ویروس است؟ بگذارید نگاه دقیق تری به این معنی داشته باشیم.

 

نرم افزارهای مخرب: یک اصطلاح فراگیر برای هر نرم افزاری که مخرب باشد یا به رایانه یا دستگاه شما آسیب برساند تا آن را غیرفعال کند یا آن را برای مقاصد غیرقانونی ربوده کند.

 

Spyware: این اصطلاح برای نرم افزارهای مخرب است که به طور خاص اطلاعات شخصی و سایر داده های شما را هدف قرار می دهد. تمایل دارد در پس زمینه پنهان شود ، بنابراین متوجه آن نمی شوید. این ممکن است فعالیت آنلاین شما را ردیابی کند ، آنچه را که می نویسید را با هدف جمع آوری اطلاعاتی از قبیل نام ، آدرس ، اطلاعات مالی ، ورود به سیستم و موارد دیگر وارد کنید.

 

فایروال: نرم افزاری است که در واقع مجموعه ای از قوانینی است كه تعیین می كند داده ها می توانند از یك شبكه ورود یا ورود كنند. روتر پهنای باند شما مانند ویندوز فایروال دارد. در یک سطح ساده گرایانه ، هدف آنها فیلتر کردن داده های مخرب و جلوگیری از هک شدن دستگاه های شما است ، اما حفاظت از آنها با قوانینی که تعیین شده است تعیین می شود.

 

VPN: ایستاده برای شبکه خصوصی مجازی ، یک VPN ارتباط بین رایانه شما و یک سرور VPN را در اینترنت رمزگذاری می کند. این هم برای امنیت و هم برای حفظ حریم خصوصی استفاده می شود.

 

مدیر رمز عبور: برنامه ای که جزئیات ورود به سیستم را به طور ایمن ذخیره می کند و معمولاً هنگام راه اندازی یک برنامه یا بازدید از وب سایتی که ورود به آن قبلاً ذخیره شده است ، به طور خودکار وارد این موارد می شوید. این بدان معنا نیست که لازم نیست آدرس و رمز عبوری را که برای یک سایت خاص استفاده کرده اید ، به خاطر بیاورید ، و می توانید چندین رمز عبور پیچیده داشته باشید و از همان آدرس برای تعداد زیادی وب سایت استفاده نکنید.

 

Spam blocker: یک سیستم که ایمیل های ناخواسته را از رسیدن به صندوق ورودی شما متوقف می کند. به طور معمول کمتر از 100 درصد مؤثر خواهد بود ، اما می توانید با گفتن پیام هایی که به نظر شما هرمه هستند ، آن را "آموزش دهید".

 

چگونگی جلوگیری از ویروس ها

راه واضح این است که اطمینان حاصل کنید که یک مجموعه امنیتی خوب نصب شده است و اینکه اجازه می دهد خود را به روز کنید.

 

اما ان می دانند که شما هدف ساده تری دارید و سعی می کنید به جای ایجاد یک بدافزارهای پیچیده ، شما را در انتقال جزئیات ورود به سیستم و سایر اطلاعات فریب دهید.

 

بنابراین مراقب پیوندهایی باشید که بر روی ایمیل ها کلیک می کنید و قبل از وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور خود ، بررسی کنید که یک وب سایت مقاله اصلی است.

 

بهترین خدمات ایمیل (بلکه برخی از مجموعه های امنیتی) ایمیل اسپم را فیلتر می کنند ، بنابراین هرگز آن را نمی بینید ، اما در صورت وجود هرگونه لغزش از طریق اینترنت ، پیام هایی برای تماشای آنها وجود دارد:

 

کسانی که به شما می گویند یک حساب کاربری متوقف شده یا قفل شده اند و برای رفع آن باید وارد سیستم شوید

شما به دلیل تخفیف مالیاتی هستید و باید اطلاعات بانکی خود را ارائه دهید

این جایزه را بدست آورده اید که هرگز وارد قرعه کشی نشده اید یا برنده نشده اید اما هرگز بلیط اری نکردید

هنگام جستجو یا مرور آنلاین ، مراقب باشید قبل از کلیک بر روی لینک ها ، آنها را بررسی کنید. اگر می خواهید به وب سایتی بروید که به دلیل عدم امنیت گزارش شده باشد ، نرم افزار امنیتی خوب به شما هشدار می دهد.

منبع: techadvisor.co.uk


آموزش در دنیای تکنولوژی امنیتی ,ویروس ,آنتی ,افزارهای ,مخرب ,وجود ,آنتی ویروس ,افزارهای مخرب ,وجود دارد ,اطلاعات شخصی ,بررسی کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش مجازی مطالعات اجتماعی اصفهان سازه - ساختمان سازی - سایت تخصصی ساختمان اینجا همه چی هست فروشگاه اینترنتی فایل طلا دانش آموز دانا نوجوان توانا ماشین های اداری اداری شاپ وبلاگ رسمی خلیل ابراهیمی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آتش در نیستان